Planujesz wdrożyć RFID w swojej firmie? Skorzystaj z Bonu na cyfryzację. Złóż wniosek do 20 października 2021. Sprawdź szczegóły dofinansowania »

Jak przebiegało wdrożenie Wyszukiwarki Akt w Sądzie Rejonowym?

Wdrożenie RFID Akta w sądach

System zgodny z:

Z czym Sąd borykał się przed wdrożeniem systemu?

Pracownicy podkarpackiego sądu mieli problem z bardzo długim czasem wyszukiwania potrzebnych akt. Same poszukiwania trwały od kliku “nadprogramowych” minut, godzin, do nawet całych dni!

Nie jest wielką tajemnicą, że ten proces nie był najbardziej lubianą czynnością pracowników. W końcu mógł doprowadzić do dezorganizacji pracy wydziałów.

Co zyskał Sąd po wprowadzeniu programu?

O 70% szybciej znalezione akta niż przed wprowadzeniem programu
Przeszukanie szafy trwa teraz dosłownie 20-30 sekund
Nie ma potrzeby wyciągania akt z półek. Co więcej, przy szafach niemetalowych nie ma nawet potrzeby otwierania drzwi szafy
Pracownicy Sądu nie tracą czasu na poszukiwania zaginionych akt. Teraz odnajdują je w dosłownie kilkadziesiąt sekund

Jak przebiegało wdrożenie?

Wdrożenie i testy programu trwały jeden dzień i nie ingerowały w pracę podkarpackiego Sądu. Pracownicy nie musieli być w tym czasie zaangażowani w dodatkowe czynności. Wszystko odbywało się “po cichu”, harmonogram dnia nie został zaburzony.

Pracownicy zostali przeszkoleni z obsługi programu tego samego dnia. Wdrożenie jak zwykle przebiegło sprawnie.

Pracownicy oznaczali akta w trakcie bieżącej pracy – zakładali teczki, jak do tej pory. Do dotychczasowych obowiązków doszło tylko wydrukowanie znacznika RFID, który jest trwały na lata.

Dużą przewagą naszego systemu nad rozwiązaniami konkurencji to swoboda użytkownika w wyborze najwygodniejszego dla niego sposób programowania – za pomocą drukarki lub czytnika.
To pozwala uniknąć ewentualnej pomyłki. Inne rozwiązania zazwyczaj ograniczają się tylko do programowania etykiet, więc poprawa ewentualnych pomyłek nie tylko kosztuje, ale jest też czasochłonna.

Co najważniejsze, program jest ściśle zintegrowany z oprogramowaniem Currenda, użytkowanym w polskich sądach.

Dariusz Wojaczek
Specjalista ds. systemów RFID

Korzyści po wdrożeniu Systemu RFID Navigator Akta

Po wdrożeniu Systemu RFID Navigator Akta wyszukanie odpowiedniego dokumentu odbywa się w moment. Sąd dzięki temu zyskał 70% czasu, który może przeznaczyć na inne czynności, więc czas poświęcony na wdrożenie i szkolenie właściwie natychmiast się zwraca.
Teraz pracownicy nie muszą angażować się w poszukiwanie zaginionych akt, więc powstały przez to wcześniej natłok prac również się zmniejszył.

Sama praca systemu nie rzuca się w oczy. Program System RFID Navigator Akta działa właściwie niewidoczne dla obsługi, a pracownik nie musi przeszukiwać kilku programów, by znaleźć odpowiedni plik – wszystko znajduje się teraz w jednej aplikacji, co znacznie ułatwia pracę.

Odszukiwanie akt sądowych RFID bez Wi-Fi

Jak dokładnie działa RFID Navigator Akta?

System RFID Navigator Akta jest zintegrowany z oprogramowaniem Currenda. Dzięki temu, podczas zakładania nowej teczki z aktami jedynie wystarczy wybrać dodatkowo drukowanie znacznika RFID. Wszystko odbywa się bez przechodzenia pomiędzy programami. Nie trzeba ponownie wprowadzać sygnatur akt – jeden przycisk i drukarka drukuje odpowiedni znacznik RFID, który wystarczy nakleić na teczkę.

Unikalne oprogramowanie do wyszukiwania akt sprawiło, że teraz teczka może zostać wyszukana od razu po naklejeniu na nią znacznika. Nie trzeba zasilać kolektora żadnymi danymi czy podłączać go do sieci w sądzie.

Darmowy e-book 8 schematów wdrożeń RFID

Pobierz e-booka

Zanim opuścisz naszą stronę pobierz bezpłatnego e-booka, w którym znajdziesz 8 sprawdzonych schematów wdrożeń systemów RFID.

Wykorzystaj je w swojej firmie!

Zapytaj o produkt

Wyślij pytanie o dostępność, specyfikację techniczną, zastosowanie lub inne aspekty związane z tym produktem.